Moi olen Sari Sahranto ja olen nyt siis tällä sarjis-linjalla.
Whee. En tiie saako tässä käyttää hymiöitä niin en uskalla. Tykkään enimmäkseen japanilaisesta sarjakuvasta, shounen mätöstä, kauhu sarjiksista ja kyllä mulle muukin menee. Luen myös comiceja, super sankari sarjikset rulettaa! Ää, joo, luen kyllä vähän kaikkea ja olen animun ja mangon suurkuluttaja. Koomaan myös huolestuttavan paljon imageboardeilla joiden nimiä en rupea mainitsemaan. Olen kauhea lolicon ja osa-aika hikikomori. Sarjiksien piirtäminen on myös kivaa vaikka aiheet tuppaa olemaan pedofiili ja koiran stringi pitoisia, kunnes herkullisempia aiheita löytyy.


1021898.jpg
Tässä on kuva karhusta minkä piirsin tarinaan jonka mei'än piti tehdä jonkun kappaleen
lyriikoista. Tein sitten sarjiksen "Mori no Kuma-san" nimisen japanilaisen
lastenlaulun perusteella. Tässä oli nyt vähän eri juoni kuin laulussa = Hullu karhu on tappanut
kylällisen ihmisiä ja pikku flikka menee sitten kostamaan karhun päämajaan. Kuten
arvata saattoi, meinasin ensin piirtää pedofiilin mutta päätin että ihan perinteinen raivohullu karhu
saa riittää.